2010/03/25

Ville Valo Q&A for Orkus 03/10

HIM live in Birmingham heartagram drum setThe translation of Q&A from last Orkus Magazine (english below slovak) / Preklad otázok a odpovedí z posledného vydania časopisu Orkus

Orkus: Ktorý charakteristický alebo tiež aj charakterový znak máš na sebe najradšej, ktorý najmenej?
Ville: V obidvoch prípadoch moju nedočkavosť. Núti ma veľmi tvrdo pracovať, robí ma ale aj hlupákom.

Orkus: Čo sú tri najdôležitejšie veci v tvojom živote?
Ville: Práca, práca, práca. Už tak dlho som nič iné nerobil, ako pracoval na hudbe, takže práca je skutočne to najdôležitejšie v mojom živote. Niekedy dávnejšie by som možno na túto otázku odpovedal "spánok, zdravie a Black Sabbath".

Orkus: Čo ťa skutočne naštve?
Ville: Snažím sa vyhnúť tomu byť naštvaný. Netolerantnosť ma hnevá – a potom som zas netolerantný ja, keď sa nechám inými naštvať. Hnev je zbytočne vynaložená energia.

Orkus: Čo ťa rozosmeje?
Ville: Všetko. Náš svet je tak bláznivé miesto, že sa môžeš na tom len smiať, alebo smiať sa sám sebe.

Orkus: Čo ťa rozplače?
Ville: Nedostatok spánku. A cibuľa.

Orkus: Čo prvé spravíš po prebudení?
Ville: Vstanem, trocha sa ponevieram, spravím si kávu a zapálim cigaretu. Doma spávam oblečený, takže som ráno hneď na všetko pripravený.

Orkus: S kým by si rád bol príbuzný?
Ville: S Ježišom. To by bol skvelý rodokmeň.

Orkus: V koho koži by si sa rád na mesiac ocitol?
Ville: V koži Marilyna Mansona.

Orkus: Aký je tvoj obľúbený film?
Ville: Drsný Harry alebo Twin Peaks.

Orkus: Kto bol tvoj detský hrdina?
Ville: Môj otec, Gen Simmons, Clint Eastwood, Groucho Marx.

Orkus: Aká je tvoja obľúbená kniha?
Ville: Momentálne The Gospel of Filth od Dani Filth a Gavina Baddeley. Neskutočne informatívna a dobre spracovaná kniha.

Orkus: Aké najzábavnejšie alebo zvláštne zamestnanie si si vyskúšal?
Ville: Doteraz jediné zamestnanie môjho života boli spevák v rockovej skupine a predavač v sexshope. Obidve nie sú zrovna normálne.

Orkus: Koho by si nechcel nikdy stretnúť?
Ville: Mňa samého.

Orkus: Čo si si kúpil za svoje prvé zarobené peniaze?
Ville: Pivo a autobusový lístok, po mojom úplne prvom vystúpení ako basák. Prvé peniaze ktoré som zarobil s HIM som investoval do kláves, na ktorých som neskôr napísal Join Me (In Death).

Orkus: Čo by si si dal ako poslednú večeru?
Ville: Seba samého. Eventuálne moje nohy, ktovie. Muselo by to byť niečo čo by ma nezabilo, aby som to ešte mohol zjesť. Samozrejme surové. Kanibalizmus je veľmi zaujímavá myšlienka. (varjosta: ale no fuj:-/)

Orkus: Aké boli tvoje najhoršie slová pri balení?
Ville: Pravdepodobne zle povedané mená. Keď sa ti niekto páči, povieš toľko hlúpostí...

Orkus: Čo si najviac ceníš na človeku opačného pohlavia?
Ville: Hlas. (varjostaa: Hlas? Takúto odpoveď by som nikdy nečakala)

Orkus: Čo bol doteraz tvoj najbolestivejší zážitok?
Ville: Smrť môjho psa. Čo sa týka bolesti fyzickej, niekoľko krát som sa zranil pri skateboardovaní.

Orkus: Kedy a od koho si dostal svoj prvý milostný list?
Ville: Dakedy počas školy. A ako to býva, od nesprávneho dievčaťa.

Orkus: Čo máš najradšej na sexe?
Ville: Skutočnosť, že existujú kondómy.

Orkus: Na čo by si prečerpal svoje konto?
Ville: Pre moju rodinu. A za čarovnú lampu.

Orkus: Kedy naposledy si bol zahanbený alebo si sa červenal?
Ville: Zrovna dnes. Pani na recepcii bola ku mne neskutočne milá a povedala mi, že skutočne miluje našu hudbu.

Orkus: Čo si vždy túžil spraviť ale nikdy sa neodhodlal?
Ville: Ísť plávať. Mám pred vodou dosť rešpekt. Alebo, v posledných rokoch, napiť sa piva.

Orkus: Ako a kde si vieš najlepšie oddýchnuť?
Ville: Na gauči alebo v tour autobuse po vystúpení.

Orkus: Ktoré je tvoje obľúbené mesto?
Ville: To, v ktorom som ešte nebol. Addis Abeba napríklad.

Orkus: Vlastníš šperk (ozdobu) ktorý pre tebe veľa znamená?
Ville: Ruženec, ktorý mi vyrobila stará mama.

Orkus: Pri akej historickej udalosti by si rád bol?
Ville: Pri veľkom tresku. Alebo pri zrodení Evy z rebra Adama.

Orkus: Čo by si robil keby si vedel že zajtra nastane koniec sveta?
Ville: Počúval Black Sabbath a trávil čas s rodinou.

Orkus: Ocitol si sa už niekedy blízko smrti? Kde a ako?
Ville: Predtým ako som sa ocitol na liečení, lekár ma upozornil že by som mohol dostať srdcový infarkt pokiaľ neprestanem piť. Chceli ma okamžite poslať na pohotovosť, ale ja som to zamietol s tým, že musím ísť spraviť rozhovor. To rozhodne bolo veľmi blízko.

Orkus: Čo by malo stáť na tvojom náhrobnom kameni?
Ville: Ozzy Osbourne.



English translation:

Orkus: Which character or personal sign do you prefer at yourself?
Ville: In both cases my impatience. It let's me work very hard, but it also makes me behaving like a real asshole.

Orkus: What are the three most important things in your life?
Ville: Work, work, work. I didn§t do anything else for such a long time, than working on my music, that work is really the most important thing in my life. Some time earlier I would maybe have answered this question with "sleep, health and Black Sabbath".

Orkus: What makes you really angry?
Ville: I try to avoid of getting angry. Intolerance drives me mad - but then I'm that intolerant because I let others make me angry. Anger is a waste of energy.

Orkus: What makes you laugh?
Ville: Everything. Our world is a such mad place that you can only laugh at it and at yourself.

Orkus: What makes you cry?
Ville: Sleeping denial. And onion peeling.

Orkus: What is the first thing you do after getting up in the morning?
Ville: Getting up, creeping around a little, making coffee and lighting cigarette. At home I'm sleeping in my clothes, so that I'm immediately ready for everything.

Orkus: To whom wouldy you like to be related?
Ville: To Jesus. That would be a good family tree.

Orkus: In whose skin would you like to slip in for a month?
Ville: Marilyn Manson.

Orkus: What's your favourite movie?
Ville: Dirty Harry or Twin Peaks.

Orkus: Who was your idol when you were a kid?
Ville: My dad, Gene Simmons, Clint Eastwood, Groucho Marx.

Orkus: What's your favourite book?
Ville: At the moment it's The Gospel of Filth by Dani Filth and Gavin Baddeley. An incredibly informative and smart presentation.

Orkus: What was the funniest or strangest job which you have ever exercised?
Ville: Until now the only jobs of my life were singer in a rock band and sales assistant in a sex shop. Both are probably not too normal...

Orkus: Which person do you never want to run into?
Ville: Myself.

Orkus: What did you do with the first money you ever earned?
Ville: After my very first gig as a bass player, I bought beer and a bus ticket.
The first money I earned with HIM, I was investing in the keyboard on which I wrote
Join me afterwards.

Orkus: What should be your last meal?
Ville: Myself. Eventually my legs, who knows. It has to be something that doesn't kill me, so that I can enjoy it. Of course raw. Cannibalism is a very interesting thought.

Orkus: What were your worst words during flirtation?
Ville: Probably I said the wrong name. You tell so much clumsy stuff when you really like someone...

Orkus: What do you appreciate the most on a person from the opposite gender?
Ville: The voice.

Orkus: What was your most painful experience so far?
Ville: The death of my dog. What's concerning physical pain, I can tell that I got injured several times when I was skateboarding.

Orkus: When and from whom did you get your first love letter?
Ville: Someday at school. As it was always the case, it came from the wrong girl.

Orkus: What do you like most about sex?
Ville: The fact that there are condoms.

Orkus: For what would you overdraw your bank account?
Ville: For my family. And for a magic lantern.

Orkus: When have you been embarrassed or been blushing for the last time?
Ville: Today. The lady at the hotel reception had been so nice to me and told
me, that she really loves our music.

Orkus: What would you always want to do, but never got the courage for?
Ville: To go for a swim. I have considerable respect for water. Or, during the last years:drinking a beer.

Orkus: Where and how do you relax best?
Ville: On my couch at home or at the tourbus after a gig.

Orkus: What's your favourite city?
Ville: One, where I wasn't before. Addis Abeba for example.

Orkus: Do you have a piece of jewelry that means a lot to you?
Ville: A crucifix which I got from my grandmother.

Orkus: On what historical event do you want to be present?
Ville: Big Bang. Or the creation of Eva from Adam's rib.

Orkus: What would you do if you would know, that tomorrow will be end of world?
Ville: Listening to Black Sabbath and hang around with my family.

Orkus: Have you already been close to death once? Where and in what sense?
Ville: Before I went to rehab, my doctors warned me about getting a heart failure soon, when I don’t stop drinking. They immediately wanted to send me to emergency room, but I declined, telling them I have another interview to do. It definitely was pretty near.

Orkus: What should be written on your gravestone?
Ville: Ozzy Osbourne


Source/zdroj: Orkus 03/10
Photo: © 2010 Marianna M

No comments: