2010/04/10

HIM vimeo interview translation

As I promise, for Slovak and Czech fans, translation of latest Ville Valo video interview

Zhruba preklad poslednéhovideo rozhovoru s Ville

"Zdravím všetkých, moje meno je Ville Hermanni Valo a som zo skupiny HIM a Vy máte teraz tú česť a potešenie sledovať NOMAG. Sledujte, aby ste sa dozvedeli viac o skupine, koncertoch a iné drísty :)"

"Myslím si, že je to ako mágia sveta rock'n'rollu, nie je toľko ľudí oddaných popu, napríklad nepoznám nikoho kto by bol taký šialený Lady Gaga fanúšik, že by mal rovnaké tetovanie, okuliare alebo niečo podobné. Vyrastal som s Iron Maiden, tričká, všetko, jediné čo som nemal je tetovanie loga skupiny. Black Sabbath by bola pre mňa top. Keď sleduješ skupinu, nie je to len počúvať ju, chceš aj vedieť všetko o členoch, vedieť ako nakresliť logo, napríklad Kiss logo, či Iron Maide, späť v 80. rokoch keď som chodil na školu, to bolo to čo sme robili."

Heartagram je obchodná značka HIM. Vytvorená Ville, určená pre HIM ako kapelu, jej podstata, všeobecne pre love metal.

"V roku 1999, buď v roku 1999 alebo 1998 som nakreslil to logo...vlastne bol to rok 1996 :) no ale, bolo to o tom použiť ten symbol pre Love Metal, ktorý sme robili, a je to celkom ľahké nakresliť, takže.. bola to jedna z obrovských výhod, ktoré naša skupina mala, takže som neskutočne šťastný, že s tým... teda ja som to vymyslel... ale bol by som šťastný keby s tým ktokoľvek prišiel...vieš, bolo to veľa takých šťastných náhod/nehôd počas našej kariéry a aj kariéry našich kamarátov."

Screamworks: Love In Theory and Practice, siedmy štúdiový album HIM bol vydaný 9. februára 2010...

"Mám rád dlhé názvy a podnázvy...Screamworks je ako názov a Love In Theory and Practice podnázov...niečo ako Lord Of Ring dve veže... existuje kniha od Aleister Crowley, autor zaoberajúci sa mágiou vo všeobecnosti, praktizovaním mágie no napriek tomu stále je dôležitý pre rock'n'roll, Jimmy Page mal rád jeho tvorbu a je to osoba vzbudzujúca zvedavosť...napísal knihu s názvom Magic in Theory and Practice a proste som prebral ten názov od neho a Magic nahradil Screamworks...časť nápadu vzišla z obrázku mníšky... celkovo mám rád slovo scream a tiež mám rád slovo works...proste to šlo dokopy a ja som to využil"

No comments: