2010/05/05

Ville talking about road rules for Kerrang

For English article click for bigger picture, Slovak translation below.
Pre článok v angličtine kliknite na obrázok, slovenský preklad nižšie.


1.Udržujte váš rider rozmanitým (rider = zoznam vecí, ktoré skupina požaduje od organizátora)
"To je veľmi dôležité. Bola spísaná kniha o rideroch rockových kapelách a HIM bol v nej zahrnutý ako kapela, ktorá vždy požiada o bibliu. Čo nie je úplná pravda – chcel to Mige, náš bass-gitarista, chcel zozbierať čo najviac biblií v rôznych jazykoch. Najlepšia vec čo sme si pravidelne žiadali bolo, aby bol na koncerte šachový šampión z lokálneho klubu. Takže sme mu dali vstupenku a chľast a hrali s ním šach pred koncertom. Mali sme vytvorenú normálnu miestnosť pre šach. Celkom rock'n'roll."

2. Dávaj pozor na to čo ješ
"Ak sa snažíš udržať kvalitu vystúpení, musíš správne jesť. Túto lekciu som si absolvoval pretože som sa sám so sebou stavil, že zistím ako dlho budem vedieť fungovať na diéte pozostávajúcej z pív a pizze Margarite. Po týždni, som bol skutočne chudý, ale mal som smiešne malé brucho, ktoré bolo tuhé ako kameň. Nemohol som na záchod a po tvári som mal uhry. Vydržal som štyri týždne. Musíš vyskúšať počas turné isté veci lebo byť rockový muzikant na turné je, ak mám byť úprimný, celkom nudné."

3. Bav sa
"Zvykli sme mať rozličné témy počas turné. Jedna z nich bola zbrane, no musím priznať, nebolo to niečo na čom by som sa podieľal. V USA je veľmi ľahké získať do držby AK-47. Zažili sme neskutočný deň na púšti, medzi kaktusmi, kde chlapíci, možno podgurážení, strieľali do vlastných nástrojov. Stále mám na stene Migého rozostrieľanú bass gitaru. Vyzerá to fakt dobre."

4. Natáčaj zo srandy videá
"Počas ďalšieho turné, sme rozmýšľali spraviť film a zabijakoch. Rozmýšľali sme o scenári. Ja by som síce radšej nahral snuff film (film zachytávajúci reálnu vraždu), ale to by záviselo na tom ako dobre sa darí albumu a či by sme vedeli dostatočne rýchlo nájsť náhradu za členov ktorých by sme zabili... Chalani boli celkom za, pretože nikto by nevedel koho zabijú. Mohol by som to byť ja. Je dobré žiť na hrane šialenstva."

5. Rob kliky
"Zvykol som mať celkom atletickú postavu, keď som bol mladší a to ma udržovalo zaneprázdneným. Robil som 5 setov po 30, potom 300 brušákov v setoch po 50. To je jeden spôsob ako tráviť čas. Mám menej času to robiť v USA, pretože miesta kde koncertujeme sú od seba tak vzdialené. Stráviš celú noc v autobuse, potom väčšinu dňa tiež – trocha spíš počas dňa, spravíš niekoľko rozhovorov a potom, zrazu, je čas hrať šach alebo strieľať."

Source/zdroj: scan done by nallan_1986, thank you

No comments: